Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 25. december 2012

My first shaker card

Yeeeii I've made my very first shaker card. It is for my friend's birthday. I hope she will like it as I do. :)

Jupi prvič sem naredila tole kartico z žepkom, ki jo potreseš. Ha! Ne vem kako se reče v slovenščini. Uglavnem narejena je kot rojstnodnevna čestitka za mojo prijateljico.


I'll participate at:  PTI Make it Monday #97: 2012 A La Carte :)
                                 Runway Inspired Challenge - ric#26 - Bibhu Mohapatra
                          CASE Study Challenge #121

11 komentarjev :

  1. Super si jo naredila in te zvezdice v obeh številkah se mi zelo dopadejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau, prima je, seveda sem pomislila najprej da je novoletna, a se mi številke niso ujemele :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice idea to do the birthday number as a shaker! I will have to keep this in mind.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful design...love the look of the shaker box! Thanks so much for playing along with us at CASE Study!

    OdgovoriIzbriši
  5. Your shaker card is inspirational! Love the total look of your sweet card.

    OdgovoriIzbriši
  6. This is a beautiful shaker card! I love all the stars in there :) Thanks so much for playing along with us at Runway Inspired Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, so festive! Congrats on your first shaker card :) Thanks for joining us on the Runway!

    OdgovoriIzbriši
  8. Woohoo for trying out new things, Dasa! And it turned out so bright and happy! Golden foil stars rock! Thank you for joining us in the Runway Inspired Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous shaker card! Love the idea of using numbers and gold stars!! So glad you joined us over at the Runway Challenge!!

    OdgovoriIzbriši