Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 15. maj 2011

Krstna čestitka

Za mano je par težkih dni, zato sem se vrgla v ustvarjanje. Prišel je eden tistih redkih trenutkov, ko sem vesela, da moram igrati instrumente za faks in me v tem trenutku piskanje na flavto res sprošča. Nimaš časa za razmišljanje in žalost, glasba te enostavno sprosti. :) No mi je pa prejšnji teden sošolka naročila čestitko za krst in mi postavila izziv, saj krstne čestitke še nisem nikoli naredila + nimam pojma o krstu in teh verskih zadevah. Malo sem pobrskala po netu za krstne simbole, malo po vaših blogih drage ustvarjalke, in sicer sem pokukala k Vladki in Andreji, ki sta ustvarili meni zelo všečne čestitke. :) Idejo sem dobila preko tega in poskusila vključiti še za izziv pri CRAFT-alnici, zato sem naredila več kot en pregib :) Slikala sem iz vseh zornih kotov - hehe :) Za prvo mi je zelo všeč in sem ponosna, da sem jo naredila :) Sem pa uporabila pokajoč lak, ki ga je Vladka tako lepo predstavila v ustvarjalni skrinji nasvetov. Aja čestitka pa je namenjena fantki, ki bo krščen 21. 5., in sicer na dan, ko se poročita njegova starša. Čestitko za poroko pa objavim kakšen drug dan :) ...aja pa še to: grlico/ptička sem narisala sama in ga izrezala, prav tako celo čestitko :)


 
simon says - baby
cute card thursday - distress
crafty creations - anything goes
stamp something - anything goes
one stitch at a time- anything goes

12 komentarjev :

  1. Gorgeous card :-) beautiful design :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  2. Me zelo veseli, da sem ti lahko bila v tako in drugačno pomoč in dobro si se spomnila s čestitko svečo. In še to grlico ti je super uspelo razrezati. Lepa zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva predvsem pa nekoliko drugačna krstna čestitka kot smo jih vajeni ... Krasna je ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful card. Love the candle and original way you tied it up all togehter. Thank you for playing Crafty Creations Challenge this week. :)peggy

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, zanimivo, super ti je uspel les in čudovita grlica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. I live the way it opens! The textures are really great, too!

    Thanks so much for sharing your work with us in the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa in pa predvsem drugačna in tvoja krstna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh this is so sweet - great idea!! Thank you for joining in with us on Cute Card Thursday. Lol Lynn ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. What a great card. Thanx for joining us this week at OSAAT. Hope to see you again.
    Renee DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely :-) Thank you so much for joining us at OSAAT this week, hope to see you again soon :-) Elaine DT xxx
    p.s I have candy! :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ravno zato, ker je drugačna, je veliko lepša ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši