Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

ponedeljek, 18. avgust 2014

Moja peta objava na Mavelu.com

Objavljam malce z zamudo, ker mi je ponagajal internet.
 
Živjo vsem iz prečudovitega Pelješca. Ker sem vedela, da bo moja objava nastala v času mojega dopustovanja, sem se odločila, da kartico naredim že prej in jo vzamem s seboj, kjer sem jo danes tudi poslikala. Uporabila sem poletne barve, in sicer sem uporabila Disstres inke različnih barv ter Paper Smooches štampiljko, s katero sem ustvarila ozadje.
 
voscilnica-za-rojstni-dan-1
 
Imela sem nekaj težav z osrednjim motivom, saj je že ozadje samo zelo polno. Odločila sem se za izrezke kroga, ki sem jih asimetrično izrezala tako, da sem ustvarila nekakšno krožnico. Pobarvala sem jo s Hero Arts rdečo blazinico in premazala z glossy accents. Izrezala sem še številko 14 (za 14. rojstni dan) in jo prilepila na krožnico.
 
voscilnica-za-rojstni-dan
 
Današnja objava je bolj kratka in obljubim, da bo naslednja podrobnejša - mogoče celo kratek filmček :) Tu mi malo nagaja WiFi in tole pišem iz bližnjega lokalčka :)
 
En lep, sončen windsurferski pozdravček s Pelješca*
 
 
 
 

5 komentarjev :