Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

ponedeljek, 8. september 2014

Moja objava na Mavelu.com

VESEL BOŽIČ

 
Pozdravljene ustvarjalke in ustvarjalci!
 
Danes sem zopet z vami Daša in vam z veseljem pokažem svojo kartico. Priznati moram, da niti malo še nisem v božičnem "duhu", zato sem se zelo težko spravila k ustvarjanju zimske kartice. Ker imam nove šablonice - kroge, sem se odločila, da bo kartica tokrat okrogla in v "pravi" meri - 14x14cm :)
 
Te šablonice so super, ker jih je v kompletu kar 20 in z lahkoto ustvariš okvir različnih debelin. Vzela sem največji in tretji največji krog po velikosti in ju hkrati položila na papir in skozi big shota. Nato sem izrezala še en krog iz prozorne folije in ga prilepila na "okvir" :) Poštampljala sem smrekice in jelenčka ter jih izrezala. Zatem sem izrezala še "grič" in vse izrezke prilepila na osnovo. Dodala sem še napis Vesel božič.
 
IMG_3844
 
Želela sem, da bi kartica spominjala na tiste "magične" zimske krogle s snegom, ki smo jih imeli vsi doma - ali pa jih imamo še vedno :) Tako sem z rezalno šablonico Fading dot border izrezala te male bele kroge oz. pikice, ki sem jih dodala v kartico (okno). Za piko na i sem dodala še ploščice bleščice (sequins). :)
 
Upam, da vam je kartica všeč in sem vas navdihnila :) Lep ustvarjalen teden želim vsem!
 

2 komentarja :

  1. Super simpatična in zelo lepa voščilčnica. Prva asociacija mi je bila pa res na tisto magično kroglo, v kateri sneži. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica,ki kar kliče po zimi in praznikih.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši