Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 19. oktober 2014

Odpri previdno

Tokrat me je v Marininem paketku pričakal rdeč satenast trak in štampiljka - božično darilo. Odločila sem se, da za osnovo vzamem kar reciklirani papir, ki ga najdete v Mavelu.com trgovinici. Nato sem izrezala še tagec in ga poštampljala z distress inki in napisom odpri previdno, ki se nahaja na setu štampiljk Črta črta črtica. Tagcu sem dodala še rdeč satenast trak, ki se odlično ujema z božično tematiko in tagec s pomočjo 3d lepilnega traku tudi nalepila na osnovo voščilnice. Za konec sem na bel akvarelni papir odtisnila motiv darila in ga s svojimi novimi distress markerji (ZAKON SO!!!) tudi pobarvala. Narisala sem še nekaj vzorčkov, da sem darilo malo poživila. :)
 
    Za kakršnokoli vprašanje pa me najdete na mojem blogu ali v komentarju spodaj :)
Lep ustvarjalno sončen dan vsem*
 

 

3 komentarji :

  1. Na eko kartonu pride tag se posebej do izraza in napis ter paket sta super par :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eko karton da eleganco igrivemu tagcu - všečkam :)

    OdgovoriIzbriši