Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sobota, 16. maj 2015

Gold background

Ojla!

Danes objavljam kartico, ki sem jo naredila za mamičino prijateljico :) Ker sem naredila zlato ozadje, jo prijavljam na Ko me inspirira #36 :)



10 komentarjev :

  1. res zelo lepa, ozadje je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Všeč mi je, kako si dodala pentljo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zlato ozadje lepo dopolni celoto. Lepa je in hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa, pentljica pa je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je ... krasno ozadje si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši