Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 17. avgust 2016

Be someone's hero / junak

En lep pozdravček...

danes imam za predstavit kartico "junak" :) Menim, da je vsak izmed nas nekomu junak - mogoče rešitelj za nekoga. To kartico sem naredila za nekoga, za katerega želim, da ga ob pogledu na te žive barve in prikupnega "supermana" opomnim na to, kako pomemben je zame v življenju. Zaradi njega sem boljša oseba in upam, da jo bo hranil nekje na vidnem mestu in ne v kakšen predalu - kot vse kartice, ki sem mu jih dala do sedaj :) Haha...to je za mojega najboljšega prijatelja, ki pa je hkrati tudi moj fant :) Še dobro, da ne bere mojega bloga, ker jo bo dobil v dneh, ki sledijo :))))

Uporabila sem akvarelne barve, tudi bleščeče - upam, da se vidi na fotografiji; Paper Smooches HERO rezalno šablono in štampiljke..to je pa tudi vse :)

____________________________________________________________________________________________

Hello everyone...today I have to show you my special "hero" card. I did this card for my best friend (which happens to be my boyfriend) :) just to remind him how special he is for me. Because of him I am a better person.

I used Paper Smooches - hero stamps and die cut and some watercolors.

You can visite their store here: Paper Smooches shop


 


I'm also submitting this card to Simon Wednesday Challenge - Let's go wild 

6 komentarjev :

  1. Super card1 Love the big splash of colour on the background. Thanks for playing along Simon's Let's Go wild challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Super luštna je za tvojega super junaka. Lepo si napisala. Še naprej naj bo tvoj najboljši in najljubši junak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje in motiv je super. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ozadje in vse skupaj mega simpatično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ozadje in simpatičen motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši