Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 6. december 2016

Nova podoba

Par dni nazaj sem se preselila in počasi si ustvarjam nov ustvarjalni kotiček v novem domu. :)

Za začetek vam predstavljam kako sem preobrazila leseno "škatlo" iz Ikee.


 Tale moj nov ustvarjalni predalnik pa z največjim veseljem prijavljam k izzivu CRAFT-alnice #174 NOVA PODOBA :)

7 komentarjev :

  1. Lepo si opravila s predelavo. Naj ti dobro služi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen simpatičen predalnik. Čisto drugačen je kot prej, v surovem stanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se lotila projekta preobrazbe :-)) Zelo lepo si okrasila predalnik, ki bo polepšal tvoj ustvarjalni kotiček.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za selitev. Preobrazba predalčnika je očitno prišla v pravem trenutku. Odlično ti je uspelo in hvala , ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ti je uspelo, zelo je lep, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožujem te škatle. Tudi sama sem jih že veliko predelala. Tvoja je krasna.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ćudovit in barvit predalnik. Koliko zakladov bo skritih v predalih??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši