Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 22. januar 2017

Slika za Mašo

Ker je okoli mene toliko novorojenčkov, sem se odločila, da za mojo bivšo cimro (njeno 2. hčerkico) naredim kar sliko namesto kartice :) Spet sem se odločila za Neat and tangled cute medvedka :) -zdaj ga moram še izkoristiti, ker je še zima in lahko nosi šal :)

Ozadje - kroge sem risala sama z akvarelnimi barvami. Napis pa sem izrezala s šablonami Neat and tangled - letters, in sicer iz moosgumi pene :)


I made this picture for a newborn baby girl - actually for a second daughter of my ex roommate :) Her name is Maša (Masha) and I had to use this CUTE bear from Neat and tangled again + I also used Neat and tangled letters die :)))
I'm submitting this picture to LITTLE TANGLES CHALLENGE #76 - anything goes and Simon Says Wednesday challenge - anything but a card :)

3 komentarji :

  1. Zelo luštna slika je s tem medvedkom. REs lepo darilce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja! In medved je ful simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  3. So sweet! Such a cut image and pretty background!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši