Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

četrtek, 27. julij 2017

Hero/superjunak

Po dolgeeem času se javljam preko bloga - nekako je instagram prevzel glavno vlogo objavljana mojih kartic. Je nekako enostavneje in hitreje :)

Po več kot dveh mesecih vam postavljam na ogled kartico, ki sem jo naredila 2 dni nazaj, in sicer za sestričinega sina, ki je praznoval svoj 5. rojstni dan :)

Uporabila sem nekaj distress inkov, zig markerjev in štampiljko in rezalno šablono Paper Smooches :)


I'm submitting this card to Paper Smooches - anything goes challenge and Simon Says Wednesday challenge - anything goes :)

3 komentarji :

  1. What a fab super hero ! Love the background you have given him
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi moj blog je dolgo sameval, poletje pač. Sem se tudi sama navadila na instagram, je res hitreje....Krasna voščilnica za petletnika.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ozadje in super voščilnica za 5-letnika :)

    OdgovoriIzbriši