Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 19. februar 2019

CAS happy birthday

Na spletu sem zasledila matematično obarvan čestitkarski izziv in se odločila v njem sodelovati. Kartica je čisto preprosta. Izrezala sem ji krog in za ozadje prilepila paus papir. Na paus sem nato narisala bele pike 😁 Ne morem brez pikic, priznam. Odtisnila sem vse najboljše in dodala meni ljubega neat and tangled medvedka ❤️


Prijavljam v I LOVE MATH CHALLENGE #12;GEOMETRIC SHAPES on CAS (clean and simple) BIRTHDAY CARDS.

6 komentarjev :

  1. Ljubek medo na zanimivi obliki voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je luštkan tale medo.Prav lepo si ga odela v barve in umestila na voščilnico zanimive oblike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prikupen polarni medo na zimski voščilnici.
    Všeč mi je ta oblika voščilnice in super si se poigrala na izzivu I Love Math.
    Pridi še kdaj, Valentina :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši