Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 16. januar 2013

Welcome little one

Tole kartico oz. čestitko sem naredila za novorojenčka Aljaža. Očitno sem že v teh letih, ko vse okoli mene rojevajo, zato pričakujte veliko čestitk za rojstvo na mojem blogu. V marcu bo pravi baby boom pri nas :) Ozadje sem odtisnila s Hero Arts štampiljko, naredila stopala in izrezala črke s PTI šablonami. Za piko na i, sem dodala še majhno stekleničko in lesk na črke. 

Dobrodošel mali Aljaž 


Since this is my first HA stamp (let say "old") I'll participate at ABNH challange - Use an old stamp to create a new project. 
I'm not sure if it fits at CAS-ual Fridays - for me it is CAS card. You have to make CAS cards that celebrates an accomplishment, and feature at least one circle. For me birth is an accomplishment :) Circles are mini baby toes. :) If it doesn't fit into challange - I apologize.

2 komentarja :

  1. What a super sweet card. Thanks for playing at CAS-ual Fridays this week!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale je pa res tako zelo lepa... Nogice so mi krasne in napis je tako lep, ker je bleščeč. Hvala, ker si se pridružila izzivu, thanks for joining us at A Blog Named Hero.

    OdgovoriIzbriši