Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 10. september 2013

Magnet monsters - magnetne pošasti

Pozdravljene ustvarjalke!

Čez poletje sem nekako štrajkala, ubistvu se nisem niti enkrat lotila ustvarjanja. Sedaj, ko ni več toliko sonca pa že rada zavijem v svoj ustvarjalni kotiček. Včeraj je v Kranju cel dan deževalo, zato sem se spravila narediti pošasti - take hecne, ki te spravijo v boljšo voljo in z magnetkom na hrbtu :) Idejo sem dobila, ko sem v dar dobila eno takole podnobno pošast, zato sem se odločila, da jih tudi sama nekega dne naredim.

Dosti pisanja - pokažem še fotke! :)

P.S. Nekaj sem zamolčala - 1.7. sem diplomirala, tako da sem sedaj prof. razrednega pouka in v iskanju službe.

P.P.S. Kmalu bo na mojem blogu candy time, da proslavim tudi z vami svojo diplomo in še rojstni dan, ki sledi kmalu.

Desno zgoraj pa lahko pogledate na moj bolšjak, saj imam kar nekaj štampiljk, ki jih ne uporabljam (več).


                                     
                   
                   

 

3 komentarji :

  1. Kako prikupne pošasti! Čestitke za diplomo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii kako so luštne! Čestitke za diplomo in veliko sreče pri iskanju službe :-)

    OdgovoriIzbriši