Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 24. september 2013

Tagci in nekaj novega

Pozdravljene!

Zadnje čase se moje življenje vrti le okoli iskanja službe - zaenkrat še nisem imela sreče, a sem se spet vpisala v šolo, in sicer prekvalifikacijo iz razrednega pouka še na predšolsko vzgojo. :)
V zadnjem tednu oz. dveh sem naredila dva tagca, ki sta si zelo podobna. Z njima sem tekmovala pri HA tekmovanju SCRAMBLE :)



Hkrati bi rada še enkrat omenila, da imam na voljo nekaj novih in malo rabljenih štampiljk, ki jih prodajam. Cene sem nekaterim se znižala. Ogledate si jih lahko na blogu zgoraj desno, in sicer tako, da kliknete na fotko :)

P.S. Naslednji teden imam rojstni dan, tako da pričakujte en sladek bonbonček :)))

LP

6 komentarjev :

  1. Všeč so mi tvoji izdelki. Tale tagca sta super :-) Mislim, da je super ideja, da nadaljuješ z izobraževanjem in medtem iščeš službo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni su ti tagovi. Zelim ti puno uspjeha u trazenju posla, a daljnja izobrazba ti nece nikad biti suvisna.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super tagca! zelo lepo si ju naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. tagca čudovita, nekaj posebnega...

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi tagci,ki so mi všeč.
    Veliko sreče pri iskanju službe.Pohvalila pa bi te,da se kljub temu še dodatno izobražuješ.Bravo,le pogumno naprej :)
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna tagca. Veliko sreče pri iskanju službe. Lp

    OdgovoriIzbriši