Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

ponedeljek, 5. maj 2014

Scratch my back

Za mano je en res ustvarjalen teden - ne vem ali bi to pripisala "počitnicam" ali novim štampiljkam??? :) No tole sem naredila danes - porodila se mi je ideja, ki sem jo želela takoj uresničiti. Imela sem kar nekaj težav z barvanjem, a končni izdelek mi je uspel tak, kot sem si ga zamislila.

Uporabila sem Paper Smooches in Mama elephant štampiljke ter barvne markerje.


   

  

11 komentarjev :

  1. He he, zabavno in zelo lusno kako zivali kukako ven. Na tvoje vprasanje, ki si mi ga zastavila na mojem blogu, pa sem ti pisala kar na mail. Je lazje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in tako cartkane štampilje. Res zgleda, da so ti dale motivacijo na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so sweet. The images are just adorable and I LOVE the CAS design. :) Thank you so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super posrečena voščilnica :-) Tudi napis je mega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo, zelo mi je všeč. Na preprost način si naredila simpatično in krasno voščilnico. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. So cute and clever...I love how you designed your card!

    OdgovoriIzbriši
  7. So sweet, Dasa! I love the fun composition along with your dotted lines! Thanks so much for playing Virginia's View Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  8. This is adorable! I just love the layout and your fabulous coloring! What a cool card!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, & thanks for playing at Paper Smooches Sparks this week!

    OdgovoriIzbriši
  10. How cute are those animals!?!?!?! LOVE:) THANKS for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge <3 Hope you join in the fun with our Picture Perfect challenge this week <3

    OdgovoriIzbriši