Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 4. maj 2014

Welcome baby girl Neža

Tale kartica pa je nastala za novorojenko Nežo. Okoli sebe imam trenutno kar nekaj prijateljic, ki so rodile ali pa so noseče, zato so na mojem seznamu predvsem kartice za novorojenčke. Izgled kartice sem si zamislila že vnaprej (ponavadi ustvarjam kar sproti), saj sem za darilo dobila rezalne šablonce Najlepši par. Združila sem jih z mojim najbljubšim štampiljkastim setom - pandicami Mama elephant. :) Ime sem izrezala s PTI šabloncami in ga pobarvala z distress inki. "Sceno" sem narisala kar s copic markerji. :)

 
I made this card for a newborn baby girl names Neža. I'm submitting this card to Mama elephant challenge. As you can see I used these sweet pandas again and I used a stripe of "cardstock" where Mama elephant stamps are packed. :) I am also submitting my card to Simon Wednesday challenge where theme is Anything goes. Kartico dodajam še v galerijo Najlepši par (mesec maj).
 

6 komentarjev :

  1. Krasne pandice na čudoviti voščilnici :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo! :)

    Zeloo prisrčna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ljubko družinico si pričarala na papir. Zelo mi je všeč in vesela sem, da je Najlepši par že v `akciji`!

    OdgovoriIzbriši