Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 29. marec 2016

Hippo birthday

Danes se oglašam z novo kartico - tako že skoraj poletno :) Naredila sem jo za Paper Smooches mesečni izziv.
Preden jo prilepim pa bi se rada zahvalila vsem, ki ste mi poslale kartice za pomoč živalim - čudovite so in resnično najlepša hvala za vašo solidarnost! <3 Imamo pa še slab teden časa, tako da, če bereš to prvič, si lahko več prebereš v objavi TUKAJ.


I created this card for Paper Smooches sparks challenge - BIRTHDAYS...I was actually inspired by photo. I love all these bright color and I think that the card turned out very well. :) I like it :)

I stamped little hippo from Paper smooches, color it and cut it. I also cut and colored the banners with copic markers and wrote the letters by myself :) without stamping :)

You can visit PS store HERE

                          

7 komentarjev :

  1. Mora biti super fajn, ko ti nilski konj zaželi vse najboljše za rojstni dan. :-))) Prikupno še pa še.
    Moj prispevek zavetišču je že na poti k tebi. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sonja..naj najlepša hvala za kartice. Resnično sem hvaležna za vsako posebaj

      Izbriši
  2. Kakšna vesela, pisana in prisrčna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res simpatična voščilnica. Všeč mi je, kako si izdelala vodo, pa ujemajoče zastavice in ozadje...

    OdgovoriIzbriši
  4. oo take voščilnice so mi najbolj všeč. Res super! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako vesela rojstnodnevna. Čudovite barve in motiv.

    OdgovoriIzbriši