Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 9. marec 2016

Watercolors butterfly

Pred dobrim tednom dni sem odšla v Hobby art trgovino in se odločila, da si kupim vodene barvice, in sicer akrilne. Nekaj dni so čakale v predalu, nato pa sem se odločila, da jih preizkusim. Z njimi sem pobarvala A4 format akvarelnega papirja in nato izrezala Paper Smooches metuljčke.

Želela sem tisti podolgovat format kartice, a ker ga nimam, sem se odločila, da kvadratni 13x13cm kartici odrežem robove in kartico postavim diagonalno (da bom seveda lahko prilepila čimveč metuljev) :)

Za konec sem dodala male črne pikice in napis Najlepšega para :)




I've bought watercolors recently and I've decided to use it with Paper Smooches butterflies. I added the sentiment in Slovenian language "I'm blessed to have a friend like you" :)

I'm submitting this card to PaperSmooches guest designer search :)
Galerijo najlepšega para - mesec marec
Simon Says Wednesday challenge - a bit of green 

8 komentarjev :

  1. Tvoj nakup barvic se je obrestoval že takoj na prvem izdelku. :-) Navdušena sem nad metulji in obliko kartice. Super si senčila napis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava odločitev, tile metulji so resnično lepi, ravno včeraj sem prejela voščilnico s tem čudovitim napisom, ki seže do srca. Pikice voščilnico popestrijo, všeč pa mi je tudi drugačna oblika.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super odločitev in zanimiva osnova ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo,zelo mi je všeč.Zanimiva oblika,metulje pa si lepo pobarvala in osenčila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi tvoji pisani akvarelni metulji. Odlično si jih zložila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful Butterflies and fabulous shaped card.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši