Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 19. marec 2017

Za mami

Večina kartic, ki jih naredim zadnje čase, je narejenih za novorojenčke :) Na vsake toliko časa pa me prosijo za čestitko/voščilnico za mamo/sestro/.... takrat uporabim kakšen cvetlični motiv. Cvetlični motivi pa mi velikokrat predstavljajo težave - ne vem zakaj, vendar se nekako lažje spravim k izdelovanju voščilnic za otroke.

Nekje sem našla kartico, ki je imela podobno ozadje in takoj dobila idejo za kartico....

I chose bold shades-people(mom)-die cutting from tic-tac-toe SevenHills

  SHOP OUR STORE

V inspiracijo mi je bila slika Altenew izziva - rumena-oranžna-rdeča in pa izziv Seven hills crafts :)

ČE STE SPREGLEDALE MOJO PREJŠNJO OBJAVO, PA VAS LEPO VABIM, DA SI JO PREBERETE, SAJ VAS V NJEJ PROSIM ZA SODELOVANJE PRI ZBIRANJU KARTIC ZA DRUŠTVO ZA ZAŠČITO ŽIVALI. :)
_________________________________________________________________________________

I create mostly cards for newborns but from time to time some friends ask me if I could do a card for their MOM. :) When I create for women I mostly use flowers - which I find difficult to use (don't know why)- Anyway..I was inspired by ALTENEW picture challenge (see above) and I created this card for my friend's mom :)

I used Altenew peony bouquet, nuvo drops and concord&9th alphabet letters. I also used some wink of stella glitter :)

IF YOU MISSED MY LAST POST, I AM KINDLY AKSING YOU TO TAKE TIME AND READ IT, SINCE I AM ASKING YOU TO HELP ME COLLECT SOME CARD FOR DOG SHELTER.

LINK TO MY LAST POST - HELPING ANIMAL SHELTER

I'm submitting this card to ALTENEW march 2017 inspiration challenge and Seven Hills Crafts march chellenge (tic-tac-toe) 

2 komentarja :

  1. Lepa in krasne barve si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, Dasa! This is simply beautiful.
    Fabulous design!

    OdgovoriIzbriši