Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

ponedeljek, 19. november 2012

Candy winner and a card

Takole punce, danes sem naključno izžrebala zmagovalko bonbončka. Sodelovalo vas je 20. Zmagovalka je VIDA. Prosim, če mi javiš svoje podatke na dasa.paperplay@gmail.com, da ti pošljem nagradico. :)

   CANDY/BONBONČEK
1.       Janet
2.       Vida
3.       Hali
4.       Andreja
5.       Valentina
6.       M-teja
7.       Živa
8.       Marjeta
9.       Fikreta
10.   Froggietalks
11.   Maria
12.   Joy
13.   Nijina dežela
14.   Karmen
15.   Rina
16.   Ustvarjalne sanje
17.   Sanja
18.   Melly
19.   Valerija
20.   Cecilia

Objavljam pa še kartico, ki sem jo naredila za Moxie Fab World - The square punch challenge.  It goes 9,8,7,6,5,4,3,2,1...HAPPY NEW YEAR :)



3 komentarji :

  1. OH, Dasa, this is SO clever & SO creative! I love how you used the negatives of the number dies! This is definitely a winner! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna čestitka :)domiselna. mi je všeč ideja :)

    in, še kar ne morem verjet, da je bila sreča naklonjena meni :) hvalaaaaaaaaaa :)

    lep pozdraček.
    vida

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako inovativna novoletna voščilnica! Preprosta, učinkovita in presenetljiva. Zelo mi je všeč. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši