Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 7. november 2012

My very first blog candy - bonbonček

Pozdravljene drage ustvarjalke in morebitni ustvarjalci. Odločila sem se, da podarim svoj prvi bonbonček. Ni posebenga razloga. Recimo, da nekako polepšam te (meni) depresivne novembrske dni.

Pravila so taka:
1. prilepi slikico mojega bonbončka na svojg blog. Če nimaš bloga pa nič hudega. :)
2. komentiraj v to objavo, saj bom med komentarji naključno izbrala zmagovalko.
3. spremljaj moj blog...ampak samo, če so ti všeč moji izdelki in me resnično želiš spremljati (zelo rada prebiram vaše komentarje, ki jih pišete pod moje čestitke) - spremljanje NI OBVEZNO, bom pa vseeno zelo vesela.

Bonbonček vključuje:
- štampiljko HA robotek
- štampiljko HA thank you/hvala
- 27 vzorčkastih listov (30x30cm)
- rožice
-ene božične/novoletne mini nalepke
- lesen okvirček za sliko

Čas za sodelovanje imate do 18.11.2012
_________________________________________________________________________________

Hello my dear craft friends. I have decided to have my very first blog candy. There is no special reason, let's just say to bring a little smile on your face in these depressive days (without sun).

Here are the rules:
1. you have to put a picture of my candy on your blog/if you don't have a blog no worries :)
2. you have to write a comment, because I will randomly choose one lucky girl/man who will recieve candy from all comments
3. I would be really happy if you follow my blog, it's not obligatory. Only if you like my cards

Candy includes:
- HA stamp mini robot
- HA thank you stamp
- 27 pattern papers (30x30cm)
- flowers
- little NY stickers
- wood frame

You have time to comment until 18.nov 2012
_________________________________________________________________________________

Thank you for reading/ hvala za branje *



23 komentarjev :

  1. HI Dasa, what a sweet giveaway :) I don't have a blog but just wanted to say hi!


    "Peace begins with a smile".....according to Mother Theresa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se postavim v vrsto za tvoj bonbonček :) je pa tako, da pregledujem bloge, vendar mi za komentarje zmankuje časa. :) delaš pa prekrasne čestitke <3

    držim pesti, tebi pa želim čimveč ustvarjalnih uric :)

    pozdravček,
    vida

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauu kako si velikodušna, krasen paketek bo tole.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rada prihajam k tebi in spremljam tvoje krasno ustvarjanje :-))
    Želim ti še veliko ustvarjalne kilometrine!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm,še dobro da nisem edina,ki ji je november odveč.
    Tudi meni ni ravno najljubši mesec.
    Vendar bova že potrpeli a ne?Saj za njim prihaja mesec treh dobrih mož,praznovanj in pričakovanj.
    Kar redno spremljam tvoj blog.In želim ti še veliko lepih izdelkov in blogerskih objav.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, da si nam pripravila bonbonček kar tako, za lepši dan. Krasen je! Tvoj blog pa spremljam že kar nekaj časa, se mi zdi, da kar od začetka in vsaka tvoja novo objavljena čestitka me vedno navduši. Imaš nek poseben stil stila manj je več, ki mi je zelo všeč ;)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa čudovit bonbonček. Sem se že prijavila med spremljevalce:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ravno prejle sem napadla shrambo. Zdaj pa termit napada zaenkrat še virtualni bonbonček.
    V tvoj blog, priznam, zavijem poredko. A kadar že me navdušiš.

    OdgovoriIzbriši
  9. I just discovered your blog and I like it. I'd like to take part in you candy, I've put a picture and a link on my blog. Thank you for this opportunity!

    OdgovoriIzbriši
  10. What great blog candy Dasa.. thanks for having the giveaway :) I am drooling over some of those patterned papers.. NEVER seen them before.

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you, Dasa, for the sweet giveaway and a chance to win! I love meeting new people via HA group!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, Dasa! So nice of you to have a giveaway! I've seen your wonderful cards on the HA Flickr group. I will put your candy photo on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale blogec sem odkrila šele danes in naletela na super bonbonček :)...slikica že krasi moj blog. Glede na to, da sem še med svežimi tu, ne morem obljubiti veliko komentarjev, ker je trenutno enostavno še preveč vsega, se bom pa zagotovo velikokrat oglasila tu gor in napasla oči na tvojih čudovitih izdelkih :)Pa lep pozdravček do naslednjič...

    OdgovoriIzbriši
  14. Večkrat sem že bila na tvojem blogu in imaš zelo lepe izdelke. Za bonbonček se postavljam v vrsto. Lepo ustvarjaj še naprej in obljubim, da bom sedaj večkrat komentirala.

    OdgovoriIzbriši
  15. Začela spremljati tvoj blog in mi je zelo všeč. Za bonbonček pa sem vedno :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Spremljam kar nekaj blogov,tudi tvojega sem dodala in bombonček sem prilepila.Všeč so mi tvoji izdelki in bom z veseljem spremljala tvoje nadaljno ustvarjanje,lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Pravkar odkrila super blog, s super bombončkom :). Resnično vse pohvale za čudovite izdelke!!

    Ps. Bombonček bi mi v prihajajočih večerih prišel še kako prav :). Držiiim pesti :)).

    Lp, Sanja

    OdgovoriIzbriši
  18. razveselim se vsakega bombončka saj sem zelo sladkosneda,svojega bloga nimam,bom pa z veseljem sledila tvojemu

    OdgovoriIzbriši
  19. razveselim se vsakega bombončka saj sem zelo sladkosneda,svojega bloga nimam,bom pa z veseljem sledila tvojemu

    OdgovoriIzbriši
  20. Tvoj blog sem danes odkrila čisto slučajno, ko sem iskala ideje za ustvarjanje s hčerkicama. Ker nista v vrtcu se trudim, da smo doma čimbolj aktivna in da vzpodbujam njuno ustvarjalnost. V prihodnjih dneh načrtujemo pričeti izdelovati voščilnice in okraske za prihajajoče praznike. Pri tem bi nam tvoj bonbonček prišel še kako prav.
    Izdeluješ čudovite izdelke. Čestitke!

    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  21. Hi Dasa! Thank you for following my blog - I'm paying back! Great seeing your blog!

    OdgovoriIzbriši