Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

petek, 29. julij 2011

Baby time

No po par dnevnem zatišju in kreativni neustvarjalnosti, mi je končno uspelo narediti dojenčkasto čestitko. Ura je bila polnoči, vsi so šli spat, jaz pa v napad - na izdelovanje čestitk za dojenčke! HAHA :) in res - uspelo mi je! Po naravi sem nočni tip človeka, zato najbolje delujem ponoči, ko grejo vsi spat.
Danes bom spet kratka, ker šibam v mesto, kjer je državno prvenstvo v odbojki na mivki.

Zaenkrat bom objavila le eno za dojenčka, ker druga še ni dokončana - še čakam na ime, saj imam napisati DOBRODOŠLA ........ + eno tako poletno za rojstni dan :)

Prijavljam pa ju tudi na CRAFT-alnico


3 komentarji :

  1. Vetrnica je odlična, zelo mi je všeč. Body in slinček pa tako ljubka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ti je uspelo. Tista vetrnica mi je še posebej všeč. Pa tudi ta body s slinčkom je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi čestitki :)
    K vetrnicam se spravljam že zeloooo dolgo, vendar mi vedno nekako uidejo ... mogoče mi pa zdajle v bližajoči jeseni le ne bodo ušle :))

    OdgovoriIzbriši