Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

petek, 1. julij 2011

summer time

No pa sem mimo izpitov, še en mi je ostal, ampak s tem ne bo težav (upam)! K O N Č N O počitnice in morjeeeee :) Jutri grem "pokukat" za dva dni v Poreč, nato pa 9.7. odhajam s čolnom po hrvaških otokih...jupiii :) Objavljam tri poročne ali neporočne :) ubistvu so (spet) take bolj neklasično poročne :) Prvo in drugo prijavljam na CRAFT-alnico glede na to, da sem pri obeh embossirala ozadje (upam, da je zadosten relief) :) Pri zadnji pa imam namen še na naslonjalo klopi napisati imena dveh zaljubljencev (ko in če dobim naročilo) :)





Lily pad inspired by Suzanne's butterfly
digi doodle

9 komentarjev :

  1. Lepi. Všeč mi je dodatek na prvi ... srčka in gumb :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi drugačne so lahko lepe. Prednost domače izdelave voščilnic je ravno v tem, da narediš takšno, ki je všeč tudi takim kateri imajo radi drugačno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugačne, zanimive in posebne. Zelo so mi všeč. Pa privošči si počitnice. Uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. 3 lovely cards! Thanks for joining the ‘Anything Goes’ Challenge’ at Digi Doodle Shop Challenges
    Debbie Dt x
    (Visit my blog, I have candy! http://ribbondreams.blogspot.com/)

    OdgovoriIzbriši
  5. So pretty! Thanks for joining us at Digi Doodle Shop's Challenges
    Hugs,
    Julie

    OdgovoriIzbriši
  6. You have been busy and so delightful. Thanks for sharing with us at Digi Doodle Shops Best.
    Hugs Shirley x x

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe so vse in klopca izgleda fantastično :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav vsaka je čudovita na svoj način in super si jih zložila skupaj! ♡
    Hvala, ker sodeluješ na 33. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav vse tri so čudovite ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši