Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

petek, 22. julij 2011

Želvica

Danes imam tak neproduktiven dan, no pa že včeraj je bil tak. Če bolje pomislm, kar cel teden odkar sem prišla domov s počitnic. Časa imam na pretek, a mi nikakor ne uspe narediti lepe čestitke. Očitno bolje delujem pod pritiskom. "Na sporedu", če se lahko tako izrazim je en kup novorojenčkov, meni se pa takooooo ne da delati dojenčkastih čestitk. Vse prej kot to.
Mogoče pa mi bodo v navdih nove pridobitve, ki jih pričakujem :) sestrični sem namreč naročila 5 HA štampiljk, ki mi jih bo kupila v Nemčiji, saj so tam kakšen € ceneje.
Danes pa objavljam eno otroško želvico, ki je nastala pred odhodom na počitnice oz. pred zadnjim izpitom. Ko se moram namreč učiti za izpite, zelo rada ustvarjam :) hmmm...le zakaj??? :)

En lep topel pozdrav vsem in veliko kreativnosti*


Fab'n'funky - animal magic
My time to craft - citrusi

6 komentarjev :

  1. ooooo, what a cutie! Adorable card :) Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week and good luck!
    Cyndi

    OdgovoriIzbriši
  2. To se pa res redno dogaja, da želja po ustvarjanju začasno izgine. Samo počakati je treba. Všeč mi je, kako si postavila želvico na natrgan košček z voščilom. In komaj čakam, da vidim nove igrače in nove stvaritve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri ustvarjnaju je pač tako, da na silo gre le s težka, ni ustvarjalnega užitka. Pa tudi navdih se včasih skrije za nekaj časa. Bo že prišel pravi trenutek in takrat boš v enem dnevu naredila 5 dojenčkastih, brez skrbi. Privošči si čas zase. Tale želvica pa je tako lušna.

    OdgovoriIzbriši
  4. :-) what a fun little card!! Thanks for joining our Animal Magic challenge at Fab n Funk this week, hope to see you again soon. Pami x

    OdgovoriIzbriši
  5. A real fun card - thanks for joining the MTTC Challenge this week.

    Wendy -x-

    OdgovoriIzbriši
  6. Aww, what a cute turtle. Thanks for joining us this week at Fab 'n Funky. Hope you will join us again tomorrow.

    Hugs, Alexis
    xxx

    OdgovoriIzbriši