Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

petek, 8. julij 2011

Deklica

Junija sem šla prvič na "kofetkanje" z ustvarjalkami z Gorenjske. Tam sem naštempljala nekaj lističev, ki so pridno ležali na moji mizi cel mesec. Nekaj dni nazaj pa sem se odločila, da poskusim s suhimi navadnimi barvicami, če mi uspe pobarvati motiv, da "nekako zgleda" :) Tale je moj prvi in z njim sem kar zadovoljna. Drugače te vrste voščilnice niso ravno moj stil, a ker včasih potrebujem tudi kakšno kartico za dekllice, menim, da je ta pravšnja :)
Jutri odhajam s čolnom po hrvaških otokih, pred tem pa bom objavila še kakšno čestitko, ki sem jo uspela narediti v teh prostih dneh :)


Ozadje sem naprintala, dobila sem ga nekje na internetu, a žal ne vem več kje. Pred printanjem sem dodala napis vse najboljše/happy birthday. Punčko sem pobarvala in izrezala.

Lily Pad - barve

6 komentarjev :

  1. Dobro si ga pobarvala in ta rumena mi je zelo všeč. Nasploh mi je ta čestitka všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tukaj si pa punčko tako domiselno postavila med cvetje. Tako dobro izpade, ker ga nisi nič barvala. Res super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is so beautiful and I love the flowers in the background. Thanks for taking the time to play with Lily Pad's Color Palette Challenge. :) (sorry for the delay in my commenting too.

    OdgovoriIzbriši
  4. this is so pretty! love the stamped background for her! beautiful card!

    OdgovoriIzbriši