Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

ponedeljek, 7. marec 2011

Rožice in metuljčki

Juhuhu...upam, da je pomlad končno tu :) Danes je bil zares prečudovit sončen dan, ki me je spravil v zares dobro voljo. Namesto ustvarjanja, sem si privoščila sprehod na Bledu, vendar imam vseeno za "pokazat" eno novo voščilnico, ki je sicer nastala že nekaj dni pred tem, a sem jo danes podarila za rojstni dan mami mojega fanta. Odločila sem se, da je namesto "love, cherish, friends" bolj primerno, da napišem njeno dopolnjeno starost :) Drugače pa je voščilnica ITAK čisto pomladna :)
Se pa že en teden spravljam delat voščilnico za mojo mami in mi nikakor ne uspe, čeprav je imela rojstni dan že 1.marca :( Upam, da mi jo uspe narediti do konca tedna in seveda komaj čakam, da jo pokažem na svojem blogu, saj se bom ekstra potrudila - mama je ena sama :)
Prijavljam jih na naslednje izzive:

12 komentarjev :

  1. great card! thanks for joining the corrosive challenge!
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  2. Pretty! Love the butterflies! Thanks for playing along @ The Corrosive Challenge! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je zaradi barve, različnih motivov v ozdaju in ker jo ti metulji naredijo tako pomladno in kot tvoj zaščitni znak te palčke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Very nice card. Love the colors and butterflies.

    Thanks for joining us at Craft Us Crazy and hope to see you joining us again!

    OdgovoriIzbriši
  5. pretty card & lovely colours. Thank you for playing along with Ellephantastic x x

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, this is super, thanks for playing along on Ellephantastic this month, Hazelxoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! Love it!

    Thank you for joining us at Craft Your Passion @ www.craftyourpassionchallenges.blogspot.com this week!

    Maggie
    x

    OdgovoriIzbriši
  8. very cute card
    thank you for join us at Craft us Crazy this week

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav zanimiva ideja s temi metuljčki in palčkami, ki so popisane s sporočilci za tistega komur je namenjena ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentar (thanks for the comments) ... te palčke so pa drugače iz Prometeja in sem jih imela eno leto doma in nisem vedela za kaj in kako naj jih uporabim, no potem se mi je le posvetilo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card.Great use of colour.Thanks for joining us at Craft Your Passion :D
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  12. Dasi res sem vesela tvojega bloga...LEPE so vse!

    OdgovoriIzbriši