Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 27. oktober 2013

Tik-tak

Pozdravljeni!

V zadnjem mesecu sem naredila kar nekaj lesenih ur - nekatere še čakajo na kazalce in mehanizem, saj iščem kakšno ugodno varianto. Danes pa vam želim pokazati dve, ki sta že v "polni opravi" :)

P.S. V prihodnje bodo na mojem blogu še boljše slike, saj sem za rojstni dan od mojega dragega dobila nov fotoaparat!!!!! :)))) Ne morem opisati, kako zelo sem se razveselila tega darila :)

 
Tale je malo bolj preprosta in jesensko obarvana :)

 
Tale pa je malo bolj elegantna v črni barvi.

5 komentarjev :

  1. Všeč sta mi uri, ki si nam jih pokazala. Fotoaparat je čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne, obje.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Daša, krasni sta! Všeč mi je kako prebrisano uporabljaš zaloge za papirčkanje za izdelavo ur. Jupi za tako lepo darilo! Naj ti dobro služi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super sta, sploh ta druga je tako elegantna. Veliko veselja in lepih fotografij z novim fotoaparatom.

    OdgovoriIzbriši
  5. OH Dasa, these are SO lovely!
    I love your creativity!

    OdgovoriIzbriši