Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 16. april 2014

Kartici s šablonco in štampiljko Najlepši par

Pozdravljene!

Na hitro vam pokažem, kaj sem ustvarila z izdelki Najlepši par. Moram povedati, da sem naravnost navdušena nad rezalno šablono in štampiljkami, ki se čudovito odtisnejo! Hvala Tina.

Komaj čakam, da bom naredila še kakšno kartico :)


 
Drugo kartico prijavljam na izziv "Ko me inspirira #24" - http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/2014/04/ko-me-inspirira-24.html Za inspiracijo sem imela barvno kombinacijo :)

7 komentarjev :

  1. Joj, kako sta čudoviti!!! Pri prvi si tako lepo uporabila rdeč napis... v kombinaciji z lepim ozadjem je tako lepo poudarjen. Pa druga tudi... všeč mi je, da je napis obrnjen navzdol in so peresa v različnih odtenkih...Hvala, ker sodeluješ v izzivu!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su obje. Na drugoj mi se posebno sviđa pozadina.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sta mi vsec obe ozadji, ki si ju lepo dopolnila z napisoma. Sem vesela, da si tudi ti bila inspirirana :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dasa, these are simply beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta čudoviti, sploh druga s "peresnim" ozadjem in dodatkom rdeče me je navdušila.
    Mimogrede, na paketek od Mame Elephant sem čakala samo en teden, upam, da tudi tvoje pandice pridejo tako hitro ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh jaz žal nimam te sreče. Čakam že polna 2 tedna. Ali si naročila še kaj poleg teh štampiljk? Zanima me namreč zaradi carine(davka). Naročila sem za 30$ + 7$ poštnina. Hvala za odgovor. :)

      Izbriši
  6. Obe sta čudoviti in čestitke za zmago.

    OdgovoriIzbriši