Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 5. junij 2016

Unicorn newborn baby girl

Po dolgem času se na kratko oglašam....jutri grem namreč v šolo v naravi s svojimi učenci - na morjeeee :)

V tem tednu sem naredila nekaj kartic in danes objavljam eno izmed njih - za novorojenčico Niko. Uporabila sem set štampiljk Paper Smooches in pa rezalno šablono krogov. Malo sem se poigrala z večplastnostjo kartice in s končnim izdelkom sem zadovoljna. Upam, da bo tudi mamice male Nike :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

I am writing this post after more than a month :) I just wanted to post the card which I created for a newborn baby girl named Nika. I used Paper Smooches SPECTRUM stamp (ONLINE PS SHOP)set and dies and circle dies. :) I played with layers to create dimension. :)

I hope that Nika's mom will like the card. I do.


I'm submitting this card to Paper Smooches monthly challenge - LAYERS

  

6 komentarjev :

  1. Uživaj na morju s svojimi učenci. Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica je zelo lepa. Uživajte na morju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušten samorog. Čudovita okrogla voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Krasno si se poigrala z večplastnostjo. Uživaj na morju, pa daj mulčkom dihati. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Seveda bo mamica zadovoljna ob takšni ljubkosti! Uživaj(te) na morju! ;)

    OdgovoriIzbriši