Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

četrtek, 28. julij 2016

Življenje je lepo/Life is beautiful

Danes obljavljam še eno kartico, ki sem jo naredila v zadnjih dneh. To je ena tistih kartic, ki si jih zamisliš takoj, ko vidiš fotografijo izziva. V trenutku, ko sem videla fotografijo Little tangles, sem vedela kakšno kartico želim narediti.

Zelo so mi všeč motivi, ki jih lahko uporabiš za več priložnosti - in en mojih najljubših je prav ta Neat & tangles - origami world map :)


 


3 komentarji :

  1. Odlično si izziv prenesla na voščilnico. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so pretty! Thanks for joining us at Little Tangles!

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great card, love your map !
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    OdgovoriIzbriši