Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 11. september 2016

Hipster watercolour

Živjo...
že nekaj časa želim pokazat tole kartico, ki sem jo ustvarila z novimi Hero arts štampiljkami. :) Nekje sme videla zelo podobno, ki mi je bila nadvse všeč, zato sem se odločila, da se tudi sama preizkusim v barvanju :) Moram povedati, da sem tako navdušena, da sem si nekaj dni nazaj naročila kar tist komplet 36 barv Gansai Tambi :) Komaj čakam, da se v službi malo umiri in se lahko prepustim ustvarjanju slik za najin novi dom :)



5 komentarjev :

  1. waw, čudovita je! Res sem navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice image. Lovely colorful background. Thank you for stamping with us over SSS Monday Challenge. Hugs, Macarena

    OdgovoriIzbriši
  3. Absolutely gorgeous card. Love the beautiful colourful background. Thanks for playing along Simon Says Stamp Stamp it Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Super. Pri ustvarjanju je najbolj prijetno to, ko te nekaj res navduši. Prelepo barvanje.

    OdgovoriIzbriši