Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 12. april 2017

April showers bring May flowers

Tako, danes sem oddala vse kartice, ki ste jih nesebično poslale za pomoč društvu za zaščito živali. Vsem vam, ki ste pomagale pa jutri namenim posebno zahvalno objavo.

Torej, kartico, ki jo vidite spodaj pa sem naredila za nekaj izzivov. Združila sem izziv CRAFT-ALNICE, Paper Smooches in Simon Says izziva.

Pri craft-alnici je izziv uporabiti angleški napis - s tem res nimam težav, saj jih imam ogromno. Če povem po pravici, bi si želela več slovenskih napisov, vendar se mi jih veliko ne dopade preveč. Za moj okus so preveč "načičkani". Pri Paper Smooches pa je izziv - April showers bring May flowers...in sem si zamislila tega kita, ki šprica vodo in tako plava v morju polnem rožic :)


  

I'm submitting my card to Paper Smooches April challenge - april showers :) I imagined how my whale is SPRITZING water around and swimming in a sea full of flowers :) HAHA :)
prijavljam jo v izziv Simon Says Wednesday challenge - happy birthday in CRAFT-alnico angleški napis :)

5 komentarjev :

  1. Luštna voščilnica :-)) Všečno mi je pisano morje.
    Vesela, da si dodala angleški napis in se tako prijavila na izziv v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica z lepim namenom. Krasno si jo skombinirala in tudi meni je všeč morje polno cvetja.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. O, luškan kit, pa še v samih rožicah plava. Lepo, da si se nam pridružila pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. OH MY! I love that the whale is swimming in a rainbow sea! FUN! THANKS for joining in the fun and playing along with our April challenge! I hope you play along again soon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito voščilnico si izdelala.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši