Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

petek, 18. februar 2011

Moja prva objava

Jupi!!! :) Končno sem si vzela čas in ustvarila svoj prvi ustvarjalni blog. Upam, da mi začetne težave ne bodo dolgo delale preglavic in se bom hitro vnesla. Zataknilo se mi je že pri izbiri naslova mojega bloga, hehe :) Drugače pa zelo rada ustvarjam skoraj na vseh področjih, zadnje čase pa še posebaj rada izdelujem voščilnice in se že veselim objave novonastalih ustvarjanj.

En lep piši, riši, strizi ... pozdrav vsem :)

Ena pomladna, saj že težko pričakujem sončne dni

4 komentarji :

  1. zivjo Dasek...tudi midve s Sandro imava v pripravi najin blog...gneteva...peceva...zvijava...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo, sem ti hotla že na fb prlimat, sem hotla, da vidiš :) hahahaha..bi bil dober naslov ja...komej čakam,da ga ustvarita. lp*

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla v našem malem posebnem svetu. Novi obrazi so vedno dobrodošli. ;) Dobra barvna kombinacija in res že malo čakamo pomladi in toplih dni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vladuška hvala za dobrodošlico in komentar k voščilnici. :) lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši