Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

nedelja, 20. februar 2011

Nove pridobitve - produktiven nakup

V petek, ko sem se peljala domov iz Kopra, sem se spotoma ustavila še v BTC-ju v trgovini Memories, kjer sem spet malo zapravljala :)
( moji najnovejši pripomočki)

Seveda, sem takoj morala preizkusiti nove distress inke in novi zeleni distress prah in tako naredila novo voščilnico. Ubistvu nisem imela neke ideje. Moj namen je bil le pozikusiti čimeveč na novo kupljenih stvari. Zelo težko ustvarjam brez cilja. Mislim, da najlepše voščilnice nastanejo, ko jih delam nekomu z nekim namenom in vključim njegove/njene osebnostne lastnosti, hobije, ipd. Ko je bil izdelek dokončan, sem se odločila, da ga posvetim vsem svojim prijateljem in prijateljicam, s katerim imam posebno vez. Ta voščilnica je torej za vas...moji prijatelji in prijateljice! :)
 To misel sem prepisala iz knjigice PRIJATELJA ZA VEDNO, ki sem jo prejela za rojstni dan 10 let nazaj :) To misel je zapisal Aristotel.

2 komentarja :

  1. Tudi sama najraje delam po nekem začrtanem planu. Le s težavo mi gre, da se samo vsedem za ustvarjalno mizo in da začnem kar tako v 3 dni. Je pa najslajše takoj uporabiti novo pridobljene cukre :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za voščilnico, da jo deliš med nas vse.

    Tudi meni je ljubše ustvarjat, če vem za koga je oz. vem kaj ima rad, poznam njegove hobije.... da nekaj kar je povezano z njim vključim v čestitko.

    OdgovoriIzbriši