Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

sreda, 6. april 2011

Moj prvi fimo nakit

Pred štirinajstimi dnevi sem se odločila, da po desetih letih zopet pričnem z gnetenjem fimo mase in poskusim ustvariti nekaj nakita. Z rezultatom nisem preveč zadovoljna, a za prvič je, recimo da OK :) Priznam, da so me po gnetenju kar bolele roke...verjetno bom še kdaj poskusila, a se bom vseeno rajši posvečala voščilnicam. Menim, da mi gre tam bolje od rok :)


3 komentarji :

  1. Vsekakor je veljalo poskusiti. Te pa popolnoma razumem, ker tudi meni ostaja papir največja ljubezen, s fimo pa si nisva prišla na ti in sem rajši opustila idejo o izdelovanju nakita. Mi je pa všeč barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se nč ne opazi, da je prvi ... me pa prav zanima kakšni bodo še sledili ...

    OdgovoriIzbriši
  3. vaja dela mojstra - le tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši